sobota, 9 stycznia 2016

Powróciłam

Hejo ! XD Tia po półtora miesiąca pisze post i nawet to nie nowa część, ale nieco się uzależniłam od pisania w współpracy z Heyaroo, wiec musze się spróbować przerzucić. Pomysłów mam mnóstwo, ale trzeba je urealnić XD Tak więc sorka za taką mega przerwę, ale mam nadzieję, że z tego powodu nie znichecicie się do czytania tego bloga. No, wiec oświadczam, że biorę się do roboty i postaram się napisać nową część w ten weekend. Postanowiłam także, że nie powinnam tak w kółko znikać wiec albo będę miała wene by dalej pisać, albo zakończę ten blog... a szczerze powiedziawszy i tak mam trochę pomysłów na jakiś inny, ale z doświadczenia u Heyaroo musze się najpierw przekonać czy nie opuści mnie pomysł po paru dniach. Za tydzień wyjedzam na ferie, wiec będę mieć czas by to wszystko przemyśleć choć wiem ze i tak minie czas za nim się za to zabiorę xd. Wiec jak na razie wyczekujcie nowej części dzisiaj albo jutro wieczorem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz